Forum Forum Fifa World Cup 2006 Strona G│ˇwna Forum Fifa World Cup 2006
Fifa World Cup 2006
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

witajcie,

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Fifa World Cup 2006 Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 755
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 18:24, 10 Kwi 2014    Temat postu: witajcie,

woow ale sie rozpisales cos w tym buliks jest niepowiem ja jak dzis np bylam w szkole pozniej na fitnesie czuje sie wspaniale pozniej ide na spacer z dziecmi i jak starcy sil pobiegam chce chociaz te 3 dni w tygodniu byc aktywna........
[link widoczny dla zalogowanych]
porod przed terminem i w sumie krotko, dobra opieka, fajne polozne, chodzilam po korytarzu a polozna razem ze mna, pod prysznicem zalgladaly co chwila sprawdzic czy jest ok, ja nie mialam znieczulenia bo nie chcialam na poczatku a potem jak juz sie zdecydowalam to mialam pelne rozwarcie i rodzilam juz. a to napewno pani dziecko?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja tyle nie wypijam, mo┼╝e ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chyba, ┼╝e lubicie takie traktowanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wycieczko wyslalam Ci meila a napisz nam czy twoje panny domagaja sie wyprawiania urodzin? [link widoczny dla zalogowanych] Troche ┼╝a┼éuje ┼╝e nie wyci─ůgniemy jej do ko┼äca lipca ale trudno poczekam jeszcze troszk─Ö...
ALE TUTAJ SI─ś NIE POJAWIAJ Witam Dziewczyny! s┼éodzik Aksamitna na pewno b─Ödziesz zadowolona po wizycie u dr. Kilka ich posz┼éo, a zdarza┼éo si─Ö tak, ┼╝e jeszcze ca┼ékowicie si─Ö nie wyp┼éuka┼é, a ja ju┼╝ kupywa┼éam nastepn─ů saszetk─Ö, bo mi si─Ö to wyp┼éowienie nie podoba┼éo. [link widoczny dla zalogowanych]
Wiem ze moze za pochopnie sie poddalam, ale musze przyznac ze na poczatku tez to dobrze, teraz to juz sama nie wiem. Spr├│buj─Ö. z doswiadczenia tych lat wiem,ze moj facet umie zapanowac nad wytryskiem, robimy tak w dni nie plodne, w ciazy niebylam i nie jestem Witaj apatia! g┼é├│wnie nadgarstki i palce. mam pytanie: Dzi─Öki za ten temat, to w┼éa┼Ťnie dzi─Öki waszym opiniom skusi┼éam si─Ö na orbitreka.
Czy kt├│ra┼Ť z was mog┼éa bym mi pom├│c i udzieli─ç odpowiedzi?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witajcie drogie kobietki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Generalnie, uwielbiam te stworzonka to nie strzy┼╝enie owiec !!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Fryzjerka super, doradzi┼éa fryzure i wszystko wyja┼Ťni┼éa.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem i nie znam adresow ,nie korzystam z takich wczasow ,ale w tym temacie ktos juz podawal strone gdzie organizuja wczasy to zobacz.
Zdaj─Ö sobie spraw─Ö, ┼╝e wyniki trzeba jak najszybciej skonsultowa─ç z lekarzem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeszcze raz polecam i pozdrawiam wszystkie os├│bki zadowolone z pracy dr Bromy!!
Ale najgorsza w tym towarzystwie jest Jablczy┼äska.Przypomina najgorsze momenty z burzliwej kariery,mijaj─ůcej ju┼╝ na szc─Öscie - k.Paschalskiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Gdyby juz doszlo do rozwodu nie zwiazalabym sie z innym mezczyzna, bo w ten sposob skazalam Go na zycie w grzechu, to byl egoizm z mojej strony. [link widoczny dla zalogowanych] szkoda z e nie wiesz ze niemcy , anglia , francja i jeszce jedne kraj zawsze bedea w finale bo sa sponsorami
Ka┼╝da operacja to ryzyko i ka┼╝dy mo┼╝e umrze─ç na stole operacyjnym. nie wiem czy jest sens sie na to decytowac? to zakrawa o mobing noale coz my mozemy??? Z tego co piszesz to tw├│j ch┼éopak jest nieco zazdrosny o Tomka . Jedna laska si─Ö mn─ů zaj─Ö┼éa , pachnia┼éa potem , co ju┼╝ mnie troch─Özniech─Öci┼éo , a obcinaj─ůc mi w┼éosy , opowiada┼éa kole┼╝ance , ┼╝e jedna taka przysz┼éa zam├│wi─ç sobie fryzur─Ö ┼Ťlubn─ů , ale makija┼╝u nie chcia┼éa i ┼╝e franca chyba sobie zam├│wi┼éa makija┼╝ gdzie indziej , taka z niej ja┼Ťniepani. [link widoczny dla zalogowanych]
Tak┼╝e moje kochane kobietki, nigdy nie przestawcie wierzy─ç, ale te┼╝ nie dajcie zaw┼éadn─ů─ç tej my┼Ťli ca┼ée swoje ┼╝ycie!!! ale widz─Ö ┼╝e produkowanie si─Ö tu nie ma sensu bo ludzie i tak zrobi─ů swoje. 29 kwietnia i mam sukienk─Ö satynow─ů jasno r├│┼╝ow─ů i jest ┼Ťliczna witam dziewczyny! Codice fiscale juz mam. pozdrawiam juz lepiej oszczedzic i kupic cos w bardziej przystepnej cenie wiem ze diesel jest fajny ale ja jakos nie widze sensu w wydawaniu 500 na spodnie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozwalasz, żeby Ci PIES SIKAŁ NA ŁÓŻKO?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
w┼éa┼Ťnie tego si─Ö obawiam a na dodatek trzeba wyjecha─ç na miesi─ůc na zamkni─Öte szkolenie..........

diety jedno-, dwusk┼éadnikowe s─ů bardzo niezdrowie i wycie┼äczj─ůce organizm.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam!
Chodzi┼éam do niej wiele lat chyba do 2006 roku i by┼éa to jedyna fryzjerka, kt├│ra potrafi┼éa obci─ů─ç moje cienkie w┼éosy tak, ┼╝e uk┼éada┼éy si─Ö idealnie przez trzy miesi─ůce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem, od kiedy mam to bra─ç...
nie wiem jak u Ciebie wyglada kontakt z drug─ů stron─ů...moze nie byc mi┼éo, moze byc wrecz nieziemsko przykro czas jest nieograniczony.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

oliwki z oliwek, olej rzepakowy, lniany lub sezamowy (1 ┼éy┼╝ka sto┼éowa jako dodatek do jarzyn), t┼éuste ryby (np. [link widoczny dla zalogowanych] dzi┼Ť jednak pokaza┼é w pe┼éni prawdziwe oblicze;
-dekompresj─Ö otwart─ů - przewag─ů tej metody jest dobre uwidocznienie pola operacyjnego, mo┼╝liwo┼Ť─ç dok┼éadnego skontrolowania dna kana┼éu nadgarstka oraz uwolnienia ewentualnych zrost├│w z pochewkami maziowymi ┼Ťci─Ögien zginaczy Co do efekt├│w to zauwa┼╝y┼éam, ┼╝e sk├│ra od pasa w d├│┼é jest delikatniejsza i przyjemniejsza w dotyku i wizualnie wydaje mi si─Ö, ┼╝e talia jest bardziej widoczna. A kiedy spodziewana@? Jestem z tym samym od 14 lat - z t─ů mi┼éo┼Ťcia i szcz─Ösciem tak bywa. ja pracowa┼éam w restauracji ale na zmywaku ale mja kolezanka by┼éa kelnerka i by┼éa zadowolona.we wakacje by┼é straszny ruch i zawsze mia┼éa duze napiwki. [link widoczny dla zalogowanych]
) POZDRO fryzur─Ö makija┼╝ i paznokcie do ┼Ťlubu zrobili mi rewelacyjne a i cenowo nie najgorzej Tomaszewskiej (bardzo mi┼éa i profesjonalna), kt├│ra zn├│w od r─Öki skierowa┼éa mnie do drzwi obok te same badania na obecno┼Ť─ç przeciwcia┼é IgG i IgM, jak r├│wnie┼╝ dodatkowo na badanie IgG awidno┼Ťci. Nie wolno ich rusza─ç, a najwi─Ökszym nieporozumieniem jest ich usuwanie przez chirurg├│w. wsta┼éam i mia┼éam od razu usi─ů┼Ť─ç i si─Ö tego pozby─ç, ale jeszcze 3-5 minut chodzi┼éam i robi┼éam ruchy biodrami ┼╝eby si─Ö wszystko dobrze wyp┼éuka┼éo nast─Öpnie si─Ö tego z siebie pozby┼éam, dosy─ç szybko posz┼éo bo ci┼Ťnienie by┼éo du┼╝e jak wsta┼éam to okaza┼éo si─Ö ┼╝e jeszcze raz musz─Ö usi─ů┼Ť─ç i znowu wyla┼éam z siebie tego troch─Ö. Na dzikie mi─Öso - sk├│rk─Ö z cytryny w┼é├│┼╝cie do s┼éoika z octem.
[link widoczny dla zalogowanych]
tylko ze ja mam takie włosy cieniowane do ramion i obciecia sie nie boje(byle nie na jeż).
o niestety po w┼éasnych przyk┼éadach wiemy co o takim czym┼Ť my┼Ťlimy........????
[link widoczny dla zalogowanych]
Olek
Zabieg mia┼éam wczoraj - wyci─ů┼é klinowo, wygrzeba┼é co trzeba - samo wycinanie trwa 10 minut, dostaje si─Ö wcze┼Ťniej znieczulenie wi─Öc samego zabiegu absolutnie nie czu─ç;p

Uwazasz, ze kobiety zwiazane z alkoholikami, damskimi bokserami czy hazzardzistami powinny zostac z nimi do konca cierpiac?
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu za ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
a w┼éa┼Ťciwie to siedz─Ö i szukam w internecie firmy do monta┼╝u drzwi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
swiat wg garpa.

No i jakie┼╝ by┼éo zdziwienie moje / jej jak si─Ö okaza┼éo ┼╝e nie mam wrastaj─ůcego paznokcia (stan zapalny by┼é po obu stronach palca). [link widoczny dla zalogowanych] moj koszt tego zabiegu to tylko 350z┼é
Ja swoj─ů dzidzie planowalam okolo poltora roku. no ale wazne ze masz chociaz jedna 'polska' dziewczyne blizko. Mi┼éa obs┼éuga, wystr├│j salonu gustowny a przede wszystkim profesjonali┼Ťci!Polecam p.Gosie Sudo┼é.Jedyny minus to d┼éugie terminy oczekiwania ale warto 2. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
mysle ze jest juz sporo krajow w europie gdzie bycie obcokrajowcem, nie ma wielkiego znaczenia, niestety jednak we wloszech jest to wciaz 'wydarzenie'. U┼╝ywa┼éam Scholl przeciw wrastaniu paznokcia ale to nic nie da┼éo. ktos wie? Ja mojemu koledze (rodowity Angol) kupi┼éam w├│deczk─Ö ┼╗ubr├│wk─Ö, wcze┼Ťniej Bolsa. mam wra┼╝nie, ┼╝e organizm sie dopiero przestawia. s┼éonce nie wiem jak to jest ale sama bym ch─Ötenie wyjecha┼éa w tym kraju nie da sie ┼╝y─ç a niemcy znam bo cz─Östo tam jed┼╝─Ö ┼╝ycz─Ö ci powodzenia Zupelnie normalne, oznacza to ze ci─ů┼╝a rozwija sie prawidlowo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝e ┼║le zapyta┼éam, chodzi┼éo mi w kt├│rym s─ůdzie sk┼éada┼éa┼Ť dokumenty, czy w Warszawie czy nie, ale je┼Ťli tego nie chcesz powiedzie─ç czy nie mozesz to ja to rozumiem.
Hmm chociaz od czasu kiedy wpadl nam przez okno w nocy nietoperz do sypialni osobiscie tego pilnuje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Fifa World Cup 2006 Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin